Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след XENON

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Аз доколкото разбрах кондензатора се слага на плюса (червения кабел) преди баласта. Ще помоля познат електрончик за съвет и помощ при монтажа. Ще направя снимки на процедурата, но не знам кога това ще се случи, че първо ще има и освежаване на фаровете. Ако някой от знаещите даде акъл би било от полза, ако и рече да постне схема или скица още по-добре.

    Alfa 156 2,4 JTD '99

    Comment


    • #47
      Кондензаторът трябва да бъде електролитен с капацитет от 4700 микрофарада и пробивно напрежение по-високо от 16 V. (най-добре 25 V). Свърва се успоредно на входа на баласта, като се спазва поляритета. Т.e +на кондензатора към червения проводник на баласта и - на кондензатора към черния проводник.

      Входа на баласта са двата проводника на които му се подават 12 V от инсталацията (другите 2 отиват към ксеноновата крушка) Не трябва да се бъркат, че ще стане "бум"
      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:09.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #48
        Повече от изчерпателно пояснение. Много благодаря.
        Alfa 156 2,4 JTD '99

        Comment


        • #49
          След близо два месеца ,все още нито веднъж не ми е изгаснал ксенона при превключване на дългите.
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

          Comment


          • #50
            Верно изчерпателно обяснение,благодарско.
            Ксенонче за под 100кинта ги прави тез мизерии но не всички,ксенонче над 100кинта има по-малко вероятност или никаква.
            Това са лични мои наблюдения,вече се намира ксенон за 30лв-колко да свети този ксенон и колко качествено.
            Не ангажирам никой с това мое мнение,изказвания от вида моя струва под 100лева и свети безупречно са безпочвени,нека си светят.
            Благодарности колега още веднъж за обяснението.
            156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
            KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
            Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
            Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

            Comment


            • #51
              Не е гаранция, гледам, че моят е 120лв, но пак прави проблеми.
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

              Comment


              • #52
                Според мен закупуването на скъп ксенон (над 100 лв) е оправдано тогава, когато продуктът е съпроводен и с реална гаранция (не по-малка от 1 г.). Иначе рискувате да си купите просто една красива опаковка за повечко пари.
                Иначе от по-евтините конфигурации мисля, че slim баласти на цена около 30 лв/бр (също с гаранция) и китайски крушки от Илиянци (25 лв за чифт) е разумна инвестиция, т.е - добро съотношение цена/качество.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #53
                  Монтаж на кондензатови

                  Здравейте,
                  Днес сложих въпросните кондензатори (2 бр.х 80 ст.) - прилагам снимки. Първо вадим захранващия конектор към баласта като освободим пиновете с тънка отверка (имат малка контра), после запояваме крачетата на кондензатора (може да им се сложи по малко термосвивам шлаух, ако нещо се усуче и се допрат) към пиновете спазвайки поляритета, слагаме пак конектора, накрая сложих и по голям термосвиваем шлаух, който обхваща захранващия кабел с кондензанора и задната част на конектора. Мисля, че се получи прилично надеждно и защитено. Ще направя снимки и при монтажа на самите фарове. Надявам се да е от полза на други колеги, на които им се занимава.
                  Attached Files
                  Alfa 156 2,4 JTD '99

                  Comment


                  • #54
                    Направил си го просто перфектно. Поздравления!


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #55
                      Радвам се, че се харесва. Забвравих да спомена само, че е добре са се внимава обдухването с пистолета за горещ въздух, за да не се попрепечат кондензаторите.
                      Alfa 156 2,4 JTD '99

                      Comment

                      Working...
                      X